10 February 2011

boifren baru aku


BAPAK DEWA HENSEM DEYYYYY!!!!

aku rasa aku ketinggalan keretapi kot.. pasal sebelum ni sumpah aku tak tau siapa dia ni. baru sewa dvd citer DEAR JOHN last week, baruuuuu lah aku tau kewujudan laki yang amat hensem tahap gaban ni.

dulu aku baca je buku dia, pas tu tgk cover muka mamat ni cam hensem tu pasal aku gedik nak sewa jugak dvd. (plus.. of course.. sedih giler citer tu) and sangat sedih dan menyayat hati (ya allah hai ayat aku!) paling maksima bila john tu nangis teresak2 sebelah bapak dia kat spital, and dekat2 last bila dia nangis dlm keter lepas cakap "goodbye savannah"

eh alamak aku tercerita eh? muahahha..

seriyes dah la hensem.. nangis pulak tu.. menggugat jiwa raga btul. nak je aku pegi pujuk alollolololo cayang cayang busyuk busyuk dah dah toksah nanges dah meh kat mama meh..

eh silap.. tu pujuk sofeya.. ngahahha

tapi yg aku nak ceritanya ni...

semlm aku tgh google gambar mamat ni, pas tu balqis tanya aku

"ma ni... ramai sgt boifren.. patrick dempsey la... robert pattinson la.. pas tu yg ni pulak??? ma ni tak sayang daddy eh???"

ada ke patut dik nonnnnnnn

3 comments:

Nuyui said...

JOSH DUHAMEL jangan lupa okeh? Oh oh I have someone else jugak tapi errr nanti banyak pulak Kak Konot punya boyfriendkan? wahahaha!!!

Norliana Abdul Rahman said...

alamak mcm mana aku buleh lupa kat josh duhamel ni? hahaha.. ada lagi ke? gimme gimme!!!

Nuyui said...

Ian Harding (he looks like my ex-bf! haha), Ian Somerhalder, Ryan Reynolds, Matt Lanter, Chace Crawford, Ben Rappaport, Ben Feldman. OMG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...