25 October 2010

birthday aku next week.

tadi mr p tanya.."eh birthday you next week eh? 2 hb eh? tuesday?"
aku kata " u have to ask eh?" heheh.. sabau je haku!

aku tau mr p ni jenis tak suka bagi present on special days like bdays or anniversaries.
aku tau mr p ni jenis takkan bagi kalau orang mintak.
tambah2 pulak dia dah spent banyak sbb aku accident haritu kan.
so bertambah2 la ketidak-layakan aku untuk mengharap apa lagi meminta apa2 hadiah

*bukak music sentimental sket muehehe*

so disini saya tidaklah meminta apa2..

walaupun compact foundation MAC aku dah pecah retak seribu
walaupun henfon aku dah rosak
walaupun aku tak de proper running shoe

no no.. aku tak mintak apa2... :p

4 comments:

Amy said...

Heheh subtle hint tu. Aku pun tak expect apa2 tahun ni. Sbb duit dia dah banyak abis kat kereta dan handphone aku :P

NORLIDA MOHD NOR A.K.A IDA said...

itu dh consider mcm nak bbg hint ajer....hihihihihihihi

NORLIDA MOHD NOR A.K.A IDA said...

itu dh consider mcm nak bbg hint ajer....hihihihihihihi

Konot said...

amy, dot.. saja gatal kasik hint KOT2 la dapt kan... huahuahuah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...