18 January 2010

bengong punya townhall

so i guess many of you oredi read my FB..

udah2 ler citer pasal lucky-draw-yang-tak-pernah-lucky-tapi-once-lucky-aku-dah-balik-pulak.

sakit hati sakit jiwa raga semua cukup.. and the value of the stupid shopping voucher they (ofismate) said is about RM200-300 camtuh.

sila kira brapa helai baju aku buleh beli?

*urut dada sambil tahan nafas utk mengelakkan diri dari transform jadi incredible hulk*

SUDAHHHHHHHHH!!!!!

kan dah hijau tgn aku nieh... hehehe

anyway...

friday nite kampeni aku ader townhall aka dinner. tema merah hitam.. sib baik aku mmg dah sediakala ada suar hitam and blouse merah. slamattt duit mr p :)

ofismate aku semua (yg pompuan la) sibuk bershopping sakan few days before nak membeli dari atas bawah luar dalam semua kaler merah itam.. smangat waja btul korang..

buat kat mandarin oriental.. makan chinese style yg serve satu2 dish tuh.. uihhh.. lapau makcik nieh nunggu makanan satuuuuu satuuu sampai...

table plak kena undi, tak bley duduk sesuko hati. sib baik aku satu table dgn kak min, so nak makan ke gelak sampai terburai perut pun aku tak sogan.. sampai ada budak branch yg duduk satu table dgn kitorang kata "org IT mmg cam ni eh?" muakakakkak

ye kitorang mmg mcm ni.. :p

makan-makan, org itu ini berucap.. sampai kol 10 baru start games.. i foresee mmg lambat lagik la nak habis.. plus 1st round of lucky draw dah annouce, and as expected aku mmg tak de apa2.. so aku dgn happynyer berundur diri. tak koser akak nak tunggu sampai lewat.. anak dgn suami menunggu dirumah..

last year.. aku siap tinggalkan my name tag with my colleague supaya KOT KOT la aku dpt lucky draw, colleague aku bleh represent.

this year.. sbb dah lali dgn takkan-dpt-lucky-draw, aku tak heran la kan????

aku dah balik.. elok2 sampai umah, nampak miss call dgn sms from kak min.
"x salah i u dpt lucky draw.. x sempat tgk hadiah apa sb screen cepat sgt bertukar"

esoknyer ofismate aku yg lain plak sms
"u dpt lucky draw kan? shopping voucher kan?"

so

adakah salah aku kalau chulan tower ni runtuh pasal tiba2 ada makhluk hijau mengamuk kat tingkat 10 ni?



tema merah hitam.. pesal tudung ko kaler2 lain haa??

5 comments:

Cik Puan Kamil said...

He he.. mungkin hang bosan dengaq, tapi aku cakap jugak lah no... Takde rezeki Konot...

Linda said...

sayangnyer...

sabar yek...lain kali jangan balik awai...:P

Konot said...

korang.. voucher yg patut aku dpt tu is RM200 from jusco..

sabau ye kobauuu.. huhuh

Amy said...

Aku mmg tak pernah lucky la kalau bab2 lucky draw ni..takpe Konot, better luck next time.

Konot said...

amy, aku tak harap dah luck anytime pun..huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...