16 October 2007

Tak suka tauuuuuu

orang tgh sibuk beraya.. aku dah start kerja :( tak per la.. sbb baru masuk kerja, org lain semua dah book cuti, aku kerja jer la...

dtg2 hari ni, ada sorang ofis mate MC plak.. aiik... aku yg beraya.. dia yg MC.. tak per la.. aku jugak la jadik bidan terjun backup semua org..

tapi.. bila boss aku dah start menjerit dlm tepon pas tu hang up sesuka hati.. tak dpt la akak nak ber tak per tak per kan?

dah boss pompuan tu boss pompuan jugak lah... bengong.. 24/7/365 PMS manjang..

sib baik mr photographer and balqis dtg sini for nice and long lunch (plus shopping)..

can somebody tell mr photographer and balqis that i miss them so much?

post raya lepas ni lah..

i am so not in raya mood now.. thanks to my lady boss! hmpphh!!!

4 comments:

Pp said...

:) alahai....tension la kalau mcm tu....dah la kerja awal, ada pulak boss naik angin tak tentu pasal tu kan....

sabar yr konot....enjoy balqis!

idham

konot said...

abg id - tu la pasal.. sabar jer la.. mmg tak de mood nak kerja lepas raya ni..tapi yg bestnya jalan tak jem and lrt pun kosong!

landen said...

yg bestnyer sume jln clear..takder jam...

selamat ari raya konot :)
maap zahir batin

konot said...

selamat hari raya & maaf zahir batin lan! jemputlah dtg kerumah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...