10 October 2007

Post before raya

Tomorrow I’ll be on leave, next Tuesday balik kerja.. I tot, kerja time org cuti rilek la sket.. but I forgot I’m working with a Chinese company..hehe.. so next week is full of meetings!! Tak per.. we’ll think of that next week.

I got new handphone (senyum lebar sampai telinga)…

Semlm on his way back from work he called me..”Ada kawan I bagi hadiah kawin lah..” “Oh really?” I responded… okaylah..nice.. When I arrived home.. Mr Photographer mintak stapler… disebabkan aku tgh busy masak.. I did not ask what is it for..

Lepas buka, he said “I nak gi ambik hadiah tu kejap, dlm kereta..” Then he gave the hadiah to me..

“Eh cantiknya wrapping dia!!” I said.. “pakai stapler jer ek?.. cepatlah bukak!”

He said “u bukak lah..”

So aku pun bukak…

And tadaaaaaaaaa.. I saw SONY ERICSSON punya sign!!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Words kenot describe how happy I am.. and how excited nya aku menjerit and melompat kegembiraan.. sampai si Balqis cakap “Mummy.. pls stop laughing!!”

Time kasih daun keladi ye Mr Photographer… I lap u!!

Thing is.. I am happy that I got new handphone.. but what makes me even happier is that my husband’s effort to surprise me.. and this is not the first time.

I remember when he gave me wrist watch.. he said it’s a complimentary gift from his company, and ask me to open the gift. Upon opening, I saw the watch.. and I said .”huihh.. jam!! Bagi I bleh? Lagipun ni jam utk pompuan la..” (yes.. I am thaaaattt slow…)

Hehe.. surprise tak jadik sbb aku slow sgt.. so dia pun cakap dgn nada bengang.. “I laaaa yg bagi hadiah tuhhh!!!!”

Ohhh!! Waaaaa!!!!!! (baru mode terkejut and happy muahahahhahaha)

************************************************

Would like to wish all of you.

SELAMAT MENNYAMBUT HARI RAYA

MAAF ZAHIR DAN BATIN.

BERHATI2 SEMASA MEMANDU

Jemput dtg rumah time raya.. give me a call (to my new hp hehee) before dtg dulu ye..:)

And finally...

Wedding pics are finally ready... but tak post semua lah ye..kalau nak tgk full mai dtg rumah!

3 beranak tgh sibuk makan lupa nak pose!

With MBA classmates

With more MBA classmates

With ex-Maybankers

Hardones!

With Kamalia (in kurung red), her hubby (in black) and daughter (in pink shoes hehe). Lain2 kawan Mr Photographer..

The pengantin control bulu mata from jatuh..


The anak pengantin malas nak pegang flower bouquet..



4 comments:

Linda bayam said...

sweetnyer !!

btw, cantik pelamin ko konot, pengantin & anak pengantin pun lawa gaks...

Anyway, selamat hari raya to you and family !

tok aki said...

selamat hari raya..akhirnye baru dpt tgk pic kawin ko..

PrincessRen said...

selamat hari raya to konot and family. Semoga semua nya selamat dari segi makan, mengamalkan ibadah, selamat sampai dan balik dan segala-galanya. Amin :)

konot said...

linda - thks! selamat hari raya to you and family!

ika - selamat hari raya.. kalau turun kl jgn lupa dtg rumah

mary - thanks for your wishes darling! happy holiday to you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...