20 May 2015

Cerita Kay Parlour and delivery

Hello!

Lama sangat tak update blog. Nampak gaya angan2 utk update setiap hari tu mmg angan2 je lah!

Busy uols. Tau kan sekarang aku dah start buat delivery?




Meaning, kalau korang tinggal atau bekerja di Shah Alam, USJ atau Subang Jaya, boleh dapat barang HARI YANG SAMA.

Tak payah tunggu abam poslaju datang,

Tak payah transfer duit online / pegi ATM,

Tak payah stress bila bukak package brg dah tungang langgang dek kena campak,


Skang ni akak konot dtg deliver sendiri!


Tapi mahapkan lah bila akak konot ni dtg dgn muka serabai. Panas uols pegi deliver brg tengahari buta ni. Sekarang ni kita extra kesian sikit kat abam posmen. Kalau naik motor tu lagik la. Aku yang dalam kereta ni pun rasa nak pitam sumpah kiri kanan sbb panas ya rabbi!

Tapi cari duit punya pasal, tabah kan la hati!


For the time being, cut off time utk order adalah jam 1 pm. So aku boleh arrange for deliveries on the same day, between 2-4pm.

Belum buat time lain lagi, but at anytime, kalau nak dtg pickup sendiri pun boleh. 

Insya Allah kalau byk demand, maybe boleh extend delivery time ke malam pulak.



So far, alhamdulillah tak susah sgt la nak deliver brg (apart from the panas!). Alang2 aku nak ke Pos Office pun hari2, so sekali arung ronda je la satu Shah Alam and kawasan sewaktu dengannya.

Customer pun happy, aku pun happy!



Tadi je, 3 jam aku dalam kereta. Almaklum dah nak hujung bulan. 




Posnya tak seberapa, yang COD belambak.


Rezeki!



Thank you ye korang, sebab selalu support Kay Parlour!



Eh aku ni sebenarnya nak cerita benda lain.. tapi tak pe la halal je cerita ni.. esok2 la kita buat percubaan lain utk update lagi..


ok bai.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...