12 February 2015

Back Street Boys uols!!!!

Ni citer org sebaya aku je yang paham.




Ni menjadi kegilaan masa umur 18.


Pendek kata zaman kat PPP dulu, membesar dgn lagu2 diorang je la.



Then last few days nampak kat fb..





omak ai mcm nak pitam jatuh kerusi masa tu jugak!!!!



Ko bayang, 20 tahun berangan nak pegi konsert diorang (and NKOTB, Nsync bla bla)
Sekali nampak ni terus mcm berdebar jantung!


Terus aku hadap mr p

"BSB nak dtg KL buat konsert!!!"

"hmmmmm"

Eiii nyampah!
Ok tak pe.. kita pasang strategi elok2.. jgn gelojoh konot!!!


Msg kat group ajak besfren aku si Farah Ismail ni.




ecece saja je alasan nak up gambar kawin 8 tahun lepas kehkeh


Farah mmg on jek.  Bagus ada farah senang sikit aku umpan mr p nak bagi permisson.


Esoknya

"Farah pegi tau konsert"

"Bang matt pegi jugak ke??"

"Tak lah.. farah dgn I la... boleh eh????"

*kedip mata sampai nak gugur bulu mata*


"Tengok la camne.. no promises. Tengok tiket dulu"


Dan dan tu jugak aku usha seating dgn tiket.


Paling mahal dekat RM700. Paing murah RM200++.

Discuss dgn Farah, ambik somewhere in the  middle jadik la.. dlm RM300++.


So aku bagitau lagi mr p the next day


"So boleh ke tak ni? Farah mmg on so tinggal nak beli tiket je.."

"Ye la kalau I tak bagi pun u nak jugak kan?"

"YES! nak jugak no matter what"

"Ye la pegi la"

Melompat aku nasib baik tak runtuh apartment!


Tu baru satu, aku belum bagitau rege tiket. Mcm  nak pitam pun ye nak sebut harga.


"Kitorang nak beli tiket yg RM300++, boleh eh?"

"Ha okeh"


FULAMAK!!!!!!

I cannot even describe how happy sgt aku masa tuh!


Tapi sebab dah lewat malam, next day nyer baru aku book tiket.




Masa aku nak book, tak de tulis sold out ni lagi. Hati pun berbunga2 la nak book yang CAT3 (RM338).


Sekalik masa nak purchase, HABIS. Tinggal CAT4 and CAT 5 je.

Call Farah and bagitau.. agreed on CAT4 pun jadik la...


Masuk balik website and refreshed, sekalikkkk


CAT4 pun dah sold out!!!


Within TWO FREAKING MINUTES!!!


*nangis guling2*



Dah memang tak de choice so aku book je la CAT5 (free seating).


Told Farah lepas subuh kita ke sana tunggu sampai maghrib :p



Jauh pun jauh la, asal dapat pegi.



Uols jgn la peluk2 i atas stage tau... harommmmm..

Kang viral muka i.. malu!!!!


Dah..nak hafal balik lagu2 diorang..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...