15 August 2014

Herskin Malaysia di Kay Parlour - info produk

Assalamualaikum,


Lama tak cerita pasal Kay Parlour. Business as usual kekdahnyer, cuma recently ada tambah product range.


Presenting........




Herskin Malaysia ni diasaskan oleh Puan Hani Elia, owner Al Humairah Contemporary.



Herskin menawarkan 2 produk/pakej :


1. FACIAL CLEANSING BAR - RM60




2. FLAWLESS SKIN TOTAL REPAIR SET - RM220




Kandungan dalam set ni seperti berikut:


a. Facial Cleansing Bar
Gabungan esktrak semulajadi seperti minyak argan, madu, minyak jojoba, ekstrak timun serta kolagen ikan kod menjadikannya pembersih kulit dengan pH yang seimbang, sempurna dan lembut pada kulit.

b. Skin Toner
Membantu membersih, mencerahkan kulit dan mengecilkan liang pori serta memelihara tahap pH semulajadi kulit tanpa sebarang pengelupasan.

c. Krim Siang SPF30
Krim yang bertekstur ringan ini juga berupaya memperlahankan tanda penuaan kulit yang aktif dengan bahan-bahan semulajadi seperti Alfa Arbutin, Vitamin B3 dan Vitamin C.

d. Krim Malam
Dengan bahan-bahan aktif hebat seperti minyak argan dan Vitamin E, krim malam ini berfungsi mengurangkan kedutan serta memperbaiki dan menyuburkan kulit semasa anda tidur.



Herskin selamat dan amat sesuai untuk semua jenis kulit dan umur. Skincare set ini akan membantu anda:

-Merawat kulit berjerawat dan menghilangkan parut jerawat
- Mengurangkan jeragat pada kulit wajah
-Melembabkan semula kulit wajah yang terlalu kering
- Mengecilkan liang pori
-Menjadikan tona kulit wajah lebit sekata


Produk Herskin ini:

-Keluaran bumiputera muslim
-Berstatus GMP Certified
-Mendapat kelulusan KKM


Cerita panjang pasal product tak guna, apa kata tengok testimoni..



"Selepas beberapa hari menggunakan Herskin, jerawat keluar disebabkan toksin yang lama tersimpan di bawah kulit dan kesan penggunaan kosmetik sebelum ini. Minggu kedua kulit mula terasa lembut, licin, berseri dan jerawat yang besar mengecur dan kesan jerawat mulai hilang dengan cepat"




"Saya sangat cerewet dalam pemilihan produk penjagaan kulit muka kerana khuatir kesan sampingan yang boleh memudaratkan kulit. tapi percubaan saya dengan Herskin amat memuaskan! Selepas beberapa hari, jerawat muncul akibat kedatangan haid namun minggu seterusnya jerawat mulai kecut dan pori makin mengecil. Sekarang kulit kelihatan makin berseri dan lebih bermaya"




"Tidak lama selepas penggunaan, jerawat mula mengecut. Kesan-kesan jerawat pun mulai hilang. Yang bestnya, kawan-kawan mula tegur perubahan kulit saya yang semakin berseri dan sempurna! Paling saya suka ialah Day Cream SPF30! Saya sangat suka liha tperubahan kulit diwajah saya kini berseri dan cerah sekata"




"Masalah kulit saya sebelum ini ialah kulit kusam, warna tidak sekata dan kurang bermaya. Apabila mencuba Herskin seawal dua minggu, kulit jawah mulai kelihatan sekata dan semakin berseri. Syukur kerana tiada jerawat atau masalah lain yang timbul kerana kulit saya jenis normal. Kini, produk semakin serasi sepenuhnya pada kulit wajah dan permukaan kulit lebih licin"




"Di awal pemakaian Herskin, ada jerawat yang tumbuh tetapi mengecut apabila saya sentiasa menggunakan Night Cream sebelum tidur. Buat saya lebih teruja apabila jerawat di dahi semakin menghilang kerana inilah bahagian yang paling susah jerawat nak hilang! Gembira sangat apabila sudah menemui produk yang serasi!"


Selain retail, Kay Parlour juga ingin mencari individu yang berminat untuk menjadi agen / pengedar produk Herskin. Margin keuntungan sebanyak 30% dari harga retail.


Hubungi Kay Parlour jika berminat untuk mencuba atau ingin menjadi agen.

Email : info@kayparlour.com
Call/sms/whatsapp : 0122937670






2 comments:

Anonymous said...

seawal umur berapa boleh pakai produk ni ?

Norliana Abdul Rahman said...

topic ni byk opinion.. but my opinion sbb produk ni dari bahan semulajadi, seawal 13 shud be ok kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...