08 July 2014

Cara pemakaian Tabita Serum Vitamin E

Assalamualaikum,


Ini ada aku nak bagi guideline on how to apply Tabita Serum Vitamin E.

Actually, terpulang pada masing2. Pendapat aku, tak de satu cara yang betul korang apply serum ni. Sebab kalau ikut guideline dlm Tabita, lain dari apa yang aku and my customers apply. Tapi ikut cara aku, alhamdulillah berkesan.


Cara Tabita

*aku copy sebijik2 from the pamphlet*

Setelah pemakaian paket sudah 3 bln, serum dipake seminggu 3x.
Pada siang hari sebelum pakai Daily Cream.
Jadi pertama cuci muka pakai Facial Wash, lalu pakai Smooth Lotion, pakai serum dan langsung pakai Daily Cream.

Paham?
Boleh ikut kalau nak, tak de masalah.

Aku tak ikut, sebabnya, aku try cara ni, tapi tak nampak kesan. Ni pada aku lah.. lain orang lain caranya.


Jadi bila customer aku yang ini sendiri yang bagi cadangan ikut cara dia pakai, (customer tunjuk ajar tokey, terer tak terer customer aku!) aku pun try, ejas sana sini, and well well well... memang terbaik lah hasilnya!


So ini cara aku 

-Masih ikut cara tabita, start pemakaian after 3 months at least.
-Malam hari, basuh muka dengan Facial Soap, apply Smooth Lotion
-Pump 2 titik Serum Vitamin E, sapu ratakan seluruh muka.
-Biarkan at least 3 jam
-Sebelum tidur, sapu Nightly Cream.
-Esok pagi, sila terkejut tengok muka fresh berseri.

-Pakai 3 malam berturut-turut dalam seminggu. 


Try 3 malam berturut2. Konfem gerenti puas hati dgn hasilnya!


Dah lawa, jgn lupa bagi testimoni ye :)


Meh dapatkan Serum Vitamin E kat Kay Parlour. RM105 only, free postage.




Email : info@kayparlour.com
Call/sms/whatsapp : 0122937670

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...