03 December 2013

Sofeya punya boifren part 2

Assalamualaikum,



Part 1 kat sini


Since my previous post tu, mang mcm2 lagi incident cute and funny melibatkan 'couple' nih.  Ni sebelum terlupa meh aku blog about it. Esok2 dah besar boleh la gelak2 baca..


Citer 1:

"Ma, tadikan.. Farid suap adik makan kat sekolah"

"Makan apa?"

Makan cokelat cake"

"Dia suap adik sorang ke suap org lain sekali?"

"Adik sorang je lewwwwww"


Hamboi2 anak2... kecik2 pandai suap iye????



Citer 2 :

"Ma, tadikan.. Farid pegang tangan adik!"

"Hah!! apesal pegang2 plak niehhh?"

"Sebab masa nak basuh tangan, adik nak terjatuh, pas tu Farid kat belakang pegang la tangan adik!"


Owhhhhhh alahaiiii mcm hindustan la korang ni ye??



Citer 3 :

Kat playground, ada lagi sorang budak laki ni suka dok main dgn Sofeya jugak. Nama dia Danish (bukan nama sebenar). Bila Farid ada, few times aku perasan, mmg Farid dok  marah Danish

"Heyyyy jgn main dgn kawan kita!!!"

Wah wah wahhh protective nampak??? tehheehe..





Danish, Farid and Sofeya.



Ada sekali tu, Danish duduk sebelah Sofeya. Then Sofeya pulak lelebih

"Eh... tepi la.. nanti Farid nak duduk sebelah kita"


Hok alahaiiiiii.. kau pun 2 x 5 nak ye???



Citer 4 :

Lately, aku dgn mr p rajin joging kat gym petang2. So dah jarang bawak Sofeya main playground. Ada sekali tu Sofeya sibuk nak turun playground but since dia pun tak sihat so I told her next time la ye.

Waddayaknow.. turun2 je, aku nampak muka Farid ni kat playground.


And nak tambah rasa bersalah, Farid ni pulak, nampak je muka aku, terus ceria bersinar2 mata melilau dok cari Sofeya kat belakang aku!

"Haiiiiiii!!!" Farid tegur aku sambil cari Sofeya


-______-

Aduhai, tetiba aku rasa bersalah mcm menghalang percintaan diorang plak.. boley?


"Ala.. Sofeya tak turun la, dia batuk, esok auntie bawak dia turun ye?"

"Ok"


Tapi dia punya ok, sambil muka tunduk menyembunyikan seribu kekesalan.. uhuk uhuk. 



Citer 6 :

Dah couple of days jugak, actually since cuti sekolah we haven't seen Farid kat playground. Aku dok bajet mesti vacation of balik kampung kot.


Semalam, Sofeya bangun jek dia cakap

"Ma, adik dream Farid tak love me anymore"

Awwww... alahai... mmg btul2 mcm putus cinta ni!!!



Citer 5:

Ni baru berlaku tadi. Aku pegi kedai runcit kat bawah nak beli sayur. Sofeya as usual menggebu nak ikut tapi aku malas nak bawak.


And guess siapa yang ada kat kedai runcit?


Farid and bibiknya!

Aku : Hi Farid!
Farid : Hi!!!
Bibik : Haa.. ni mama sapa ni Farid?
Farid : Ni mama kawan Farid la
Aku : Petang ni datang playground ye? Main bubbles dengan Sofeya ye?


Tetiba aku yang excited tau.. hahahha.. 

Semoga petang ni tak ujan lah ye... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...