28 June 2012

To me from mr p???

Kan aku citer aku jatuh terpeleot kaki kiri baru ni?

Agak teruk, few days jugak aku terhencut2.

So masa ni la kan nak manja2 sket dgn laki.


Then baru ni aku tinginnn sangat makan Pringles. For those who know me, aku mmg kureng sket makan jajan. TAPI aku kuat makan nasik, tu pasal gomok.

OK anyway.


Sampai kat pasar kecil melawati, nak beli Pringles. Normally kalau urusan kuar pegi beli brg ni, keje aku. Mr p akan tunggu dlm kereta sbb selalunya tak ada parking.

Tapi sebab kaki aku sakit, maka aku jadi madam besar. So mr p yang keluar beli Pringles aku.

Sampai rumah, dinner. Then aku nak kuarkan Pringles from plastic, and suddenly I saw this.



Uiksssss….

Tanjat maimun tawwwww


Aku mcm pandang Pringles, pandang mr p, pandang Pringles, pandang mr p.

Dlm hati aku, eh laki aku nak wat surprise ke? Sweet kot…. Cair la kejap kepala batu aku kannn..

Siap terfikir, bila masa dia selitkan note2 nih…

Aku pandang mr p, dia buat bodo tgh layan keje.

Pas tu,

Pas tu,

Pas tu….


Ok it finally it all make sense….

Mr p tu MR PRINGLES daaaaaaaaaaaa


Hishhh rasa nak hempuk kepala sendiri kat meja,

Aku cakap kat mr p “lah ingatkan u yg nak buat sweet bagai letak note nih.”

Dia kata “hmmppp tak de keje” dgn nada yg sumpah malas nak layan

Aku kata “ooo u tau la mr p ni mr Pringles?”

Dia kata “hmmmm” dgn nada tak de perasaan sbb tgh sibuk buat keje.


OK… ni baru betul laki aku.. hahhaha..


Tipah tertipu bang!!


Tapi mr pringles pun mr pringles la… aku simpan jugak tutup Pringles ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...