10 April 2012

Accident - but not my fault!

Ohhh what can I say accident and aku ni mmg tak boleh dipisahkan :p


But this time like TOTALLY not my fault! So I am very happy!


Ok not la happy that it happened, cuma happy that finally an accident happened that is not my fault! ngeh ngeh!


And some more mr p yg drive, so lagikkkk la bukan salah haku!!


Weeehuuuuuu!!




Gini ceritanya..


Kitorang kat USJ Taipan, sapa yg familiar kat situ mesti tau ada satu junction area Standard Chartered & HSBC yg busy ya amat.


Kitorang nak kuar simpang, kereta depan slow, so kitorang pun slow lah. Pendek kata semua kereta slow lah sbb nak kuar simpang kan.


Sekalikkkkkk GEDEGANGGGGG!!! Terasa kereta kena hentam dari belakang..


Aku dlm hati "YESSS!! NOT MY FAULT!" hahhahaha... hihihihi.. ai sukerrrrr!!


Then kereta (Myvi) yg hentam tu park kat depan, then an old man came out. Apparently his son yg driving and obviously lah salah diorang kan. The father tu dah marah2 anak dia. "Useless SON!"


Ngahahahhahhahahiahiahiahiahuahauhauha sukernyer haku!




Haip konot!!! Diam!




Ok maka the father pun cakap he will pay lah. No need to worry. Cuma on Friday (this happened last Wednesday) till next week nyer Wednesday dia akan outstation, so apa2 hal setel lepas tu jugak la.


Kereta dia aku tatau apa citer, but Inspira aku not that bad lah..






As you can see from the photos cuma bahagian tepi bumper tu mcm terkeluar sikit.


Mr p kata "Boleh je u nak drive pegi keje hari2 tapi make sure don't get involve in another accident. Payah  nak claim nanti"


Make sure don't get involve in another accident tu yg payah aku nak gerenti. :p


Maka skang ni hari2 aku naik train pegi balik ofis. Dgn cara tu aku bulih gerenti hik hik...


Syok pulak  naik train. Tak de harung jem pegi balik. 


Gitu la citer keter ai. 


Siannn dia.Nanti kiter repair awak k?

2 comments:

Anonymous said...

inspira aku dah kena dah hari tu kat highway ...yg lawaknya aku kena langgar ngan lembu ..hang bayang la tengah laju suddenly ja lembu tu mai lintas langsung mana aku nak dan brake ...dushhhh ...nasib baik lembu tu selamat yg tak selamat side mirror aku ja ...sib baik lagi ....hehehhehe...

Norliana Abdul Rahman said...

langgar lembu??? hahah memang lawak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...