23 September 2011

Al Rajhi Reunion Raya

Semlm telah pegi ke Al Rajhi berjumpa kawan2 lama, sbb diorang buat open house.

:)

Rindu kat diorang tak terkata. Aku memula nak kensel dah tanak pegi pasal byk sgt hal. Tambah pulak baru eksiden ada tiang langgar kereta ai.. :)

Tapi memikirkan bila lagi nak jumpa ramai2, kereta kemik2 pun aku gagahkan jua pegi ke Chulan Tower.

Sampai sana aku park kat Chulan Square.
Then aku jalan masuk be basement chulan tower.
The normal path that we lalu hari2 masa nak pegi lunch kat pavi.

Strange..
Sebab somehow, I still feel that I belong there.
Rasa mcm tempat tu tak asing langsung.
God I miss the place so much!

:(

Then naik ke Ground Floor, jumpa kak min and norc. Naik lif nak ke tingkat 10, otw lif berhenti and kak mala masuk kat level 1. Masing2 menjerit kegembiraan tak peduli dah org sekeliling.

Then sampai level 10.
My old office.
Jumpa kawan2 lama.
The people,
The place,
The everything…
Mcm terasa that I still work there.

I miss my old place, where aku duduk sebelah kak min. kejap buat keje, kejap toleh kanan and borak, sambil mengunyah. Here, orang yang lalu lalang, normally akan pit stop dulu, nak makan ke, nak borak ke, pas tu gelak huarahaaharharra mcm kan tempat tu rumah kita sendiri..:)

I miss tempat Aniza.. sini pun mmg port utk pit stop org lalu lalang keluar masuk. Masa masuk sini semlm, I still feel that Aniza belongs here.

I miss the pantry. PANTRY. Perlu ke explain naper aku rindu sgt dgn pantry?
Sini la tempat kitorang berpotluck lunch for almost a year.
Sini la every petang kitorang duduk makan biskut cicah milo sambil ngumpat gossip.
Sini la tempat aku nangis 15 baldi air mata atas kejadian yang memilukan dulu kala :p

Oh well ni citer2 dulu.

But yang bestnyer we can still bergelak ketawa guling2 mcm masing2 masih bekerja kat situ.

This is what we call true friends.. :)





Tak sempat nak ambik gambar dgn smorang. 
Masing2 sibuk dgn keje. :(


Next time kita ngeteh lagi k?


Sayang korang semua..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...