03 March 2011

minah tow truck

ni bersambung dgn entry sebelum ini.

disclaimer - entry ini penuh dgn maki hamun akibat dari tuan punya blog yg agak stress dan emosi.

sambung citer. aku kat ofis sampai lebih kurang kol 8.30 kot. seblm tu aku dah cakap awal2 dgn pak guard kat sini,

KETER AKU KAT B3
KETER AKU ROSAK TAK BULEH START
LAKI AKU NAK DTG KEJAP LAGI
LAKI AKU NAK TURUN B3 NAK CHECK KETER
SILA BUKAK GATE BAGI LAKI AKU MASUK

terang tak aku punya bahasa? kalau tak paham jugak meh aku backhand 5 round tgk paham ke tak..

so mr p pun dtg, aku turun dari ofis, kitorang cakap kat guard nak masuk sbb nak repair keter. sbb guard pun dah bertukar2 org, kena la explain 2-3 kali.. fine.. aku sabarkan lagi.. tapi paling tak tahan bila guard tu kata..

SAYA PAHAM KETER ROSAK, TAPI KETER ENCIK KENA PARKING KAT SINI (B1) AND TURUN SANA SENDIRI.

beyond words kot bodonyer.

ok.. tak pe.. aku simpan caci maki utk incident2 seterusnya.. sebab believe me.. ini baru 10% je dari incident yg membakar kesabaran aku...

selepas aku menjerit round 1 kat guard tu, aku pun meluru masuk guard ofis and mintak boss dia bukak kan gate tu terus.

boleh jer...

pas tu bila lalu balik kat guard yg first tadi tu, aku jerit round 2 kat dia..

LAIN KALI CHECK DULU  BOLEH TAK? MAINN CAKAP TAK BOLEH JER!!

ok dah setel masuk B3.. mr p try jumpstart, tak buleh. tukar bateri, pun tak buleh. so laki aku assume ni fuelpump (whatever that is) sbb keter2 mesia ni sgt terkenal dgn problem fuelpump.

so, mlm tu aku balik ler and meninggalkan keter keshayangan aiiii :(

sambung next entry lah.. ponet aku type.. :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...