14 February 2011

bila banyak sangat kerja

aku jadi meroyan.

bila aku meroyan.
aku bukak blog.
padahal aku ada berkodi2 documentation nak kena buat...

kepala aku migraine since semlm.
pagi ni blum hilang2. dia pindah randah, semlm belah kanan pagi ni belah kiri.

mr p baru balik from outstation for 3 days semlm, and balik2 je dia kata somewhere in june he has to go away for 3 weeks.
THREE FREAKIN' WEEKS without my husband memang confirm buat aku meroyan tahap dewa!

memula dia kata kat aku "i ada berita sedih ni"
aku cakap "apa?" (mcm gangset je bunyik aku kan?)
dia kata "i kena pegi outstation in june.. 3 minggu kot"
aku kata "nak ikut"
dia kata "tak bley.. ni bebudak ofis je pegi"
aku kata "hmm.. ok.. so.. apa yg berita sedihnya?"
dia kata "oh i nak pegi u tak sedih eh?"
aku kata "oh kena sedih eh?"

ngagagagaggagagga..

eksyen la konon.. as usual aku punya emo mmg lambat sket nak kick in. pas tu dah malam sket, baru la aku mcm tersedar mcm.. alamak.. 3 minggu eh? selalu dia tinggal aku pun 1-2 mlm je. paling lama dulu dia pi HK seminggu.. tu pun sekali je.. tu punnnn aku dah melalak2...(yeous aku nanges.. uhuhhu)

ngada eh aku?

4 comments:

Nuyui said...

Cuti pi Bruneilahhh

Norliana Abdul Rahman said...

nuyui, i wish!! but skang nak bercuti pun tak boleh! huhuh

Amy said...

Kalau aku pun confirm nanges. Zul pegi fishing trip tinggai aku 2 hari pun keluar air mata masa aku bye-bye dia haha.

Norliana Abdul Rahman said...

amy.. kau memang.. sama je kuat nangis mcm aku.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...