24 November 2010

mekdonel oh mekdonel....

hari ni sebab semua orang ada hal during lunch, so aku pun malas keluar. bila malas keluar, aku pun mengorder mekdonel delivery. lagipun ada seploh hengget kupon (yg kakak aku kasik) masih belum digunakan..

kol 12 aku call. dia kata sbb tgh peak hours, may take sejam setengah for delivery. aku pun ok jer la (lagipun baru mentekedarah nasi goreng kol 10.30 pagi, pekejadah la kalau lapar balik kol 12 kan?)

pas tu ofismate aku ajak turun bawah tingat 1 makan ringan2, minum2 dulu. (ke aku yg ajak? muahhaha). so aku pun okay.

so since aku nak resign, and the kari kepala ikan kat kedai mamak tu sedap sgt (alasannnn), so my definition of ringan is seketul kepala ikan and 3 ketul bendi. RATAH.

sedap.. seriyes sedap...

then naik ofis. tunggu punya tunggu mekdonel aku, sampai la kol 2 tak sampai2. aku call balik. diorang tak jumpa aku punya order. BOLEH? Put me on hold for like 5 mins, last2 cakap kata nanti restaurant manager akan call aku balik.

takat nak order mekdonel sampai nak kena hold bagai2, nak kena restaurant manager call balik bagai2. mcm kan nak beli rumah jer lecehnya.. haihh.. tak koser haku nak tunggu.

aku pun meng cancel kan jer the order. (mentang2 dah makan kepala ikan kannnn).

bodo.

so aku pun turun balik tingkat 1 nak makan proper lunch (kari ikan tak cukup kauuuuu). sebab segan nak pegi balik kedai mamak tu tapau nasik (kang dia cakap aku bela hantu sbb makan tak berenti), aku pun pegi kedai goreng2, tapi semua dah habis.

*panas nyer la hati aku masa ni*

sib baik lagi satu kedai baru sudah goreng kopok lekor. so aku pun membeli kopok lekor dua ringgit and goreng pisang singgit.

*kenyang, tapi tak puas hati, nak mekdonel jugak!*

p/s - suar aku tetiba ketat. naper eh? suar boleh shrink sendiri ke? muakakakka

2 comments:

aishah badaruddin said...

aku dah seminggu tringin mkn burger.. tapi ntah kenapa tak terbenti plak kat mcD @ yg seangkatan dgnnya.

eh kalau ada button 'i like' kat entry ni aku dah tekan dah.

Norliana Abdul Rahman said...

aishah.. nko pengkomen pertama aku kat sini!! hehehe..

aku suka burger carls junior. tapi mahal ya amat. seketul burger boleh dpt lima burger kat mcd. erkk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...