24 February 2006

I'm moving oredi

Yesterday, when I went back home...OMG!! half empty oredi.. the sofa set infront tak der, 3/4 of cabinet in the house all gone, carpet also gone. I asked my parents, "r we moving oredi?" they said.."not yet, tunggu mak balik ostolia hujung bulan 3.."

huh???? then wat? expect me to live in a house like dat?? haiyaaa..

anyway...yesterday i feel so sad...i dunno...the experience of leaving old house is always a sad experience for me..:( esp this one, staring at the half empty house...uwaaaaa!!! tanak pindah!

4 comments:

Abu SH said...

ada apa2 benda nak buang ke, tanak lakai ke..bagitau ler...leh aku kutip...hehehehe...

kirana nakia said...

memang sedih bila nak pindah rumah dan meninggalkan rumah yang sedia ada nie..dah rasa dah walaupun rumah yang ditinggalkan tu hanya rumah yang disewa selama 3 tahun..

Ayu said...

oit.. mak ko nak datang sini ker? tak join ker dia sekali?

konot said...

aku tak join daa...
keje, class...tunggu aku jadik full time housewife aaa baru aku free jalan sana sini..kekkke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...