01 February 2007

Balqis can write alif ba ta oredi!!

Ehhehe..happynyer mama dia. I know, I know, nanti ada org kata.. elehh.. anak aku dah lama dah tau..

So wat??

Ni anak aku ler beb.. and aku bukan nak berlagak ke apa. Cuma nak meng war war kan kegumbiraan aku. Bukan nak compete dgn anak org lain sapa pandai apa dulu. OK?

Every kids hv their own milestone lah. I always remind myself of this. Kdg2 mcm cuak jugak bila budak2 baya balqis dah terer menulis, but dia still terkial2 lagik pegang pensel pun tak betul.

But bila pk lagi.. byk lagi benda lain yg Balqis dah terer, some of them budak lain tak tahu lagi, so I guess there is nothing to worry about lah. Like I said, every kid grow up differently, so stop comparing your kid to another lah.

Anyway back to her alif ba ta…

I guess the teacher has been teaching them at school. Although tak la lawa sgt, but can read lah the alif ba ta. Hehehe.. happy nyer aku.

2 comments:

Anonymous said...

Yeay..tepuk tangan untuk Balqis.. pandainya (macam Ako ku cakap) :D

konot said...

timasey.. timasey..hehhe.. weih..ko still ingat ek iklan tu amy? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...