Firstly, nak congratulate Naaimah (my MBA classmate) sbb dpt baby girl on 29 January. Semalam pergi melawat with kak win, mazlina and fali. And btw fali also will due anytime, so ampang puteri should be expecting us there again.. soon.. hehhe
Comel sungguh baby Naeim. And finally meeting the UIA girls makes me sooo happy! Lama gila tak jumpa. Last time met them was on Najib’s wedding last November. Itu masing2 with hubby and anak, so tak leh borak2.
Semalam, tak tahu lah apa demam Jalan Ampang, jem nak kuar from Ampang Puteri to MRR2 takes 45 minutes I tell u! kuar hospital kol 7.30 camtuh, sampai rumah kol 9.15, hehe..boley gitu?
Sib baik yg sangkut sumer mak2 org, sepanjang2 jalan tu lah dok borak/gossip/update citer lama. hihihih.. I had fun!
*********************************
Semalam pergi gym as usual, then there’s this trainer baik plak tolong aku buat workout, tought me to use the functional machine. Cam nak pengsan pun ader jugak buat tuh, and as expected pagi ni bangun satu badan sakit. It was worth it, I think kalau boleh consistent buat camtu konfem bleh jadik cam erra fazira..hehe
Tapi bukan nak citer pasal workout. Hehehe..trainer ni kan.. aduihhh… hensemnyer ya ampun. Tall, not so dark, and hensem, and most importantly, BOTAK.
I know, I know, I just have this magnet punya force bila tgk bald guys. Tu pasal aku suka giler Lex Luthor dlm smallville. And don't forget my finance lecturer Dr K..hehe.. bukan Datuk K ke..
Oh and yes, the trainer has deep sexy voice.
Fuhh.. what more can u ask? Hehhe..
Me going gym now.. hopefully the trainer is there.. hehehhehe
p/s esok I hv to work.. budus nyer kampeni tak kasik cuti dah on thaipusam, iskk..camner nak gi beraya nih?
No comments:
Post a Comment