Recently I heard someone calling my Balqis as 'budak malang'. I know my previous post I just said I wud just shut up if anybody say anything bad about me, but hey, let me repeat... If u wanna mengumpat about me, go ahead, my pleasure. TAPI, kalau dah involve MY BALQIS... dont even think of it ok?
And who are YOU to pandai2 label MY DAUGHTER as MALANG???
You don't have any idea how me and Balqis are living our lives. Just because her parents are divorced, doesn't make Balqis or even any other children malang. Am I making myself clear?
Know what I think tak? I think YOU yg malang becoz have a so sempit mind. Open up la jack..Not all divorce/divorcees/anak hasil divorce will end up in a negative way okay? And not all marriages/husbands/wives/anak in a complete family are happy either.
At least I have the courage to face and admit my mistake and my failure in marriage.
No, I'm not having my PMS.
No, I'm not angry. I am perfectly calm and I can think clearly.
13 comments:
konot,
sesungguhnya anak2 tu harta kita,kan?kan?kan?
balqis is so lucky in fact, having a protective mom like you.
thanks k'on.. yes betul anak tu mmg harta and also amanah at the same time!
i think you are one brave soul...
sabar ek akak, siapa yg berkata itu tidak melihat dari mata pandangan kita yang merasa..insya Allah balqis sentiasa bertuah dpt mummy mcm akak :)
Hmm apa nak kata Konot, mulut orang. Macam aku ni org kata gak, tak dapat2 anak.. pastu org bleh kata aku dgn hubby tak bahagia, bleh? Macam la dia tahu aku bahagia ke idak dgn hubby aku. Org macam ni semua sakit mental Konot, nothing better to do..insyallah,Balqis will turn fine with a strong mummy like you.
konot, hang penah dapat ppt slide pasai kisah katak dak ...yg mana seekor katak tu boleh panjat menara sebab dia tu pekak .... katak2 lain tak leh panjat tower tu sebab dok dengar cakap2 org yg negative ..so, in order to succeed kita kina pekakkak telinga kita about benda2 yg negative ni or else kita akan fail ..anyway, Balqis is sooo lucky to have u as her mum ..I know u konot!!!
annonymous - thks!
iena - thks.. moga2 org tu terbuka la mata and hati and minta hendaknya.. amin..
amy - lerr... ada plak org cakap gitu kat ko.. apa lah yg diorang tahu..pandai2 jer buat assumption. ko kena kuat kay amy darling?
munie - yes..i remember that story. aku ni bukan pekak dah.. tapi telinga lobang besar..hehe. masuk kiri kuar kanan!
Hi konot....satu jaa nk habaq ni konot, BERSABAR. ni semua ujian dariNya. biarla depa nk kata apa.Hanya kita yg tahu keadaan family ita camna kan?pekak kan telinga bg mende2 macamni...hidup sebagai ibu pada Balqis perlu diteruskan..I know Balqis is so lucky with you...
hi erni.. thks a lot my fren..
Have a brave heart my friend. No other people know ourself better than we are. Allah is always there for us..Insya-Allah
Tabahkan hati...Allah will always be with us. Insya-Allah. People can only see n say...without proper thinking.
Banyak sabar dan istighfar ya mbak. You must SURVIVE however, whatever and wherever you are.!!!!
anonymous, hiemash and ina..
thanks a lot for the support! love u guys!! muahhh!!
Post a Comment