
I was late to office this morning. I finished mandi this morning and saw Balqis dah bangun. So I thought, takkan nak cepat2 siap and lari kot ek? Might as well hantar dia pergi sekolah.
Mandikan dia and get her ready for school, baru 7.45. I tought it’s too early, plus she also dah start merengek nak mama teman, so I switched on TV dulu and we baring and peluk each other.
8.15 only we gerak. By then she was okay. Sampai sekolah, I sent her to the gate, salam peluk cium babai I love u semua, and she happily masuk sendiri, take off the shoes sendiri, and happily lari masuk kelas.
HAPPY NYER AKU TAK TERKATA!!!!!
Few days back maid told me the teachers started training them to take off shoes, socks and put on the rack sendiri. So first time when she has to do on herself, my maid said the whole day she was down.. masam.. tak mo cakap.
Sedih kot.. 4 y.o, nak bukak stokin susah beb.. mcm nak tergolek jer aku tgk dia buat. But Alhamdulillah after few days dah okay.
*************************************
My team moved to new office. Tak jauh, sebelah jer, kat Menara Axis. Nothing new, PC, phone everything bawak fr old office.
Good news is.. I am now only 1 level atas from gym.. yeahaaa!!
Bad news is.. tak de beza sgt, pasal lif sini mcm mangkuk ayun tahap lima belas.
So even from level 1 nak turun level C pun kena tunggu like berminit2. Turun tangga? Tak boleh, pasal gym tak kasi masuk thru tangga. Nak tak nak kena tunggu lif mangkuk tu jugak.
Kalau ler tunggu lift tu bleh burn fat, mmg sah2 body fat aku dah 5% jer.. heheh
Happy weekend!
5 comments:
hehheh...bestnye, orang dah habis MBA..bersiar2 jek....
hehehe..jgn jeles aaa.. sabar2.. few more weeks! then kita bersiar2 sama2!
Er... kau nampak muda lak bila tak pakai cermin mata.
-nomee-
mana ada few weeks. Me & K.Win, ada 1 more subject le bext sem.
nomee. thks! but mata aku problem silau..so contact lense is wayyyy too expensive.. terpaksa lah setel wit specs for the time being..
linaleeds.. oh ya ek.. lupa u all ada lagi satu subject.. sabor la ek? heheh.. sambung la jeles kat i..muahhahahaha
Post a Comment