But I’m not complaining.. hehe.. just expressing how busy I am and how much I am enjoying it. Sbb lepas habis MBA I am so free sampai kena fikir nak buat apa. Lately, my daily schedule lebih kurang mcm ni.
6.45 - bangun, solat, mandi (ye aku tau aku bangun subuh lambat, but wait till u see what time I go to sleep)
7.15 - kejut balqis, mandikan and siapkan dia
7.45 - berusaha sedaya upaya suruh balqis makan, sbb dia tgh adjust time bangun pagi and susah nak makan.
8.00 - kuar hantar balqis, babai peluk cium and pergi keje (btw she is okay now, semlm happily cakap “adik dah tak nangis kat sekolah”)
9.10 - sampai ofis, berlakon sibuk aka kerja and *ehem* blog/surfing
12 - gym
1 - makan/solat/berlakon sibuk lagi
2 - berlakon sibuk lagi
6 - balik!
7 - sampai rumah kak ani, mandi solat dinner
8 - tuisyen
9 - habis tuisyen, balik rumah
9.15 - main dgn balqis
9.30 - masuk bilik, borak2, guling2, peluk2 sampai balqis tido
10 - kemas brg utk esok, check beg balqis, basuh muka gosok gigi solat
11 - buat kerja utk tuisyen, tengok tv, and time for myself!
1 - tido
Fuhhh.. nak menaip pun penat. Again, this is not a komplen. I am enjoying my life okay? Cuma regret sikit sebab very2 limited time with Balqis. Anyway.. ini temporary jer, and not everyday. Once dah stable sikit esok hopefully tak der la terkejar2 mcm nih.
*****************
Work so far tak de improvement. Yesterday I got from a Senior Manager in Singapore..”I’m trying to understand your team’s role.. how do you do this.. how do you do that…”
Damn!! The question I fear most. Coz I oso dunno how to answer. Tapi takkan bila org tanya nak cakap tak tahu kan? Tho I hv the strong urge to say “I also dunno lah what my team is doing. This team is a waste to the banklah..call2 people, remind2 people, check people’s work, that’s about it lah! You should hire me lah, get me transferred to Singapore. Hehhehe”
And this manager who called me nih, the voice is so deep and sexy cam josh harnett u know.. perghh.. kalau ensem cam josh harnett jugak mmg aku confirm tak de MC setahun kalau keje dgn dia.. heheh
Yea rite simpan la your thoughts diam2 konot!
5 comments:
konottt!!! helloooo!! lama tak singgah sinney!
anyway.. sempat ko bergym tgh hari ek.. kalu aku... kem slm.. tak sempat tuh!!
Sungguh comey itu thoughts..tak MC setahun? betul ke ni konot? eheeh
cikpijah darling!! wat happen to your blog?
amy.. heheh..betul nih! kalau ensem mcm tu, aku demam pun boleh terus baik..hihihi
konot..aku pon semlm baru gi course then ada satu classmate aku nih..pergh...ensem i tell u.. luckily i'm married (ces..perasan plak aku nih..heheheheh ;P
hiemash.. hehe.. kawin pun tarak hal la.. hihih.. nak menjamu mata jer kan?
Post a Comment