11 December 2008

Rindu la blog

I miss blogging lah... somehow i feel like part of my life has changed. Rasa mcm dah lama tak jenguk blog korang, dah lama tak blog pasal aku and anak2.. and the overall daily routine pun cam dah berubah...

Dulu mcm rilek.. blog, chat, blog chat.. kerja is the laaaaaasstt thing in my mind. Skang? tah virus mana dtg menyerang, the old-malas-nak-kerja-konot dah jadik rajin!! good thing lah i guess..

Tambah plak kat ofis x bleh chat... oh well chat!! hmm. i miss my teman2 chat.. huhuhu... suddenly email seems so slow eh bila nak borak dgn korang?

Aku tgh super sakit hati dgn kampeni.. pasal bonus dpt next year bulan 1. Sapa yg join the kampeni before 1st October entitled to FULL TERM bonus. kira2 nya klu join 29 Sept, keje 3 bulan, bulan 1 nanti dpt la bonus 3 bulan!!

Cuba teka aku join the kampeni bila?

Sakit ati okay... aku join 13th Oct.

Nak wat camner kan... nak sedapkan hati yg sakit.. anggap la tak de rezeki.

Sib baik ader 2 budak comel kat umah nak entertain aku hari2.

My embamm

2 comments:

shell said...

aku pun miss chatting ngan kau.. kena carik kaki lain dah..

dah besar eh sofeya..!

Konot said...

aku ni cam terputus hubungan dgn dunia luar... :( iye. budak embam tu dah besar and makin embammm... syiok gomol!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...