13 December 2008

Jeles tauuuuu

Mlm ni Mr Photographer tak der, outstation, so just the 3 of us jer mlm ni. :(

Sofeya dah tido, aku sibuk ngemas. Balqis plak sibuk tgk youtube.

Jgn tak tahu.. dia masih simpan perasaan kat Riz (AF6) hehehhe...

Haritu tgh tgk magazine ada gambar kawin.. dia kata "Ma... kakak nak tgk magazine ni tau... nanti nak pilih baju apa nak pakai masa kawin nanti." huhhh... berfikiran jauh jugak anak dara aku niehhh

Tadi dia tgk youtube.. dia bukak lagi RIz duet dgn Nadia. Lirik lagu tu ader la sebut rindu.. cinta.. sayang... u know.. ayat2 geli2 camtuh..

Then tgh2 kemas tuh aku dgr balqis kata..

"Ma.. tgk tu Riz peluk Nadia!"
"Ma... dgr la ni!! diornag cakap sayang pulak!!"
"Aper ni ma!!!! rindu la.. cinta la!!! Tak suka la lagu ni!!!!"

Aku pun jawab.. "alaaa..lagu jer..."

Dia kata.. "Nape nyanyi lagu mcm ni?? Tak suka lah!"

Aku kata "Tak suka sudah.. tutup jer la.."

Then dia kata "Haahhh..kan dah habis... the end!! PADAN MUKA!! Nah la mama... ambik la laptop ni... tak suka lah mcm ni!!!"

(Sebelum tu aku dok berebut laptop dgn dia..)

Lepas tu dia mintak susu..
Lepas tu dia tidooo..

hahahhaa.. kesian anakku... tido dgn perasaan jeles yg menebal!!!

Mr Photographer pernah cakap dulu... "I kenot wait nak tgk expression balqis masa Riz kawin satu hari nanti..."

Kesian tau!!!

Tapinyer ayah aku pernah tanya.. "What if Riz kawin dgn org lain?"
U know wat she said?

"Alaaaa... Laki kan buleh kawin 4!!!"

Perghhhhhh!!!

6 comments:

Cik Puan Kamil said...

Cuba suruh dia kira berapa umur Riz ni bila dia dah besar and tunjuk contoh2 orang yang umur sebegitu... he he....

Konot said...

myra - aku dah habaq byk kali... agak2 time balqis dah 22, riz will be 39.. tapi dia tak kira... dia nak jugak!!!

aishah said...

aritu auntie nampak riz kat stesen minyak.. tarus teringat kat balqis.. hehehe

Alin said...

erk.. sape riz ni?

Konot said...

aishah - weih awat private blog tak invite aku?? huwaaa!!!

alin - cisss... mcm la dah 10 tawon kan london!! ni sah2 tak pernah bukak astro ria.. asyik2 playhouse disney manjang eh? heheh

aishah said...

bukannye private blog la konot.. aku saje nak tutup blog.. tapi nak delete cam sayang.. nanti kalau aku dah start blogging balik aku habaq ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...