08 June 2008

wat daaaaa (*&(*@^*@&^????

I think no need for me to elaborate more on minyak punya topic. Sumerang punya blog pun dah update betapa jem nyer the day minyak naik, and betapa naiknya harga minyak skang.

Tak der choice kan? apa nak buat...

As for us, after delivery ni mmg we plan to ride motor together to work. Duit jimat, masa pun jimat. Hujan ke, panas ke, asap ke.. redah jer la labuuuuu.

Skang ni pi beli groceries kat carrefour pun Mr Photographer naik motor okay..
Tapi yg menambahkan HANGIN dlm badan aku skang nieh adalah ofis aku yg ngok ngek sbb dah block gmail chat, yahoo chat and BLOG!!

Boring tau tak... diorang ni ingat bila dah block benda2 ni, lagi rajin ke the employee? LAGIK MALAS ader lah... seriously i did not do anything productive last week. Naik pening ok kepala aku dok mengadap keje keje keje without any break. Camni might as well taruk aku in jail from 8-5, without any connection to outside world.

So people, jgn terkejut ler kalau blog aku tak berupdate berminggu2 lamanya... sumer salah company kudukut nih!!!!

4 comments:

Cik Puan Kamil said...

Aku turut protest sebab kegemaran aku ialah baca blog orang !

Amy said...

Ler..tak berupdate la nanti ni?? Isk iskk..

Nomee said...

Bagus gak company aku takde IT personnel yang sgt bagus. Kok tak nanti, mesti dia propose block-kan blog2 nih. Mati kutu la aku. ngeh.. ngeh.. ngeh..

Konot said...

korang - buleh la plak masuk... iskkkk.. cam biskut la system admin sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...